Når kundeservice overrasker

august 14th, 2018 | Posted by Miss Betty in Personligt

I dag har virkelig været mandag på en tirsdag. Holy crap.

Til gengæld havde jeg en så positiv oplevelse i en butik, at jeg nærmest gik derfra og havde lyst til at råbe det til alle. Men mere om det senere…

Jeg besluttede mig for, at formiddagen skulle bruges i Bavnehøj friluftsbad, og jeg – smart som jeg nu er – tænkte at de naturligvis åbnede tidligere. Som de jo plejer…ahem. Så Alice blev iført cykelhjelm, mig i træningstøj, for jeg skulle jo bare ned og bade og havde taget skiftetøj med, og så gik turen mod vuggestuen. Aflevering gik fint, fik en sludder med en af de andre forældre og så af sted mod Bavnehøj.

Her er det så at man kan lære, altid liiige at dobbelttjekke åbningstider, for de åbnede sørme først kl 12 on tirsdagen. What to do. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg tog hjem, så kom jeg formentlig ikke af sted igen, så jeg tænkte “Aha…jeg henter den der pakke med tøj til Alice i Zara”.  Smart i en fart, tænkte jeg og hjulede af sted mod indre by.

Jeg var dog i lidt for god tid, så nappede noget hurtig morgenmad og så stod jeg ellers i Zara. Som desuden udtales som navnet og ikke Za-Ra som nogle mener at det hedder. Jeg spurgte nemlig derinde… Sidespor. Jeg tænkte, at når jeg nu havde lidt tid så kunne jeg lige tjekke de nye varer ud, og da jeg i prøverummet finder en super fin skjorte, så kommer jeg i tanke om at jeg da ikke tog min pung med. Skjorte bliver derfor i butikken, og jeg forsøger at finde ud af hvordan jeg kan få udleveret min pakke uden ID.

Ved kassen forklarer jeg min lidt lange historie og flasher billeder og andet som bevis på at jeg er hvem jeg er, og at pakken med 3 styk tøj i str 92/98 er bestilt og betalt af mig. Succes!

Jeg tuller lidt mere rundt – har trods alt stadig en halvanden times tid at slå ihjel – og havner i Hay House.

Det første jeg spørger om da jeg kommer ind, er om de tager Mobilepay. Det gør de ikke, men en sød ekspedient siger at det finder vi nok ud af. Hende kommer jeg til at snakke en del med da jeg spørger ind til en skål, og hun kigger hele deres katalog igennem, og senere fortæller mig om deres nye vaser. Anyway jeg får samlet lidt sammen, og spørger hende hvordan jeg kan komme til at betale for dem, hvorefter hun beder mig vente i 2 min så hun kan hente sin pung. Så skal jeg bare overføre beløbet til hende, så betaler hun i butikken. Ahhmen altså hvor sødt er det lige!?

Derudover pakkede hun alt super fint ind, fandt en papkasse til en vase og tog min Zara kasse og puttede i en super fin pose. Det var simpelthen service på et helt nyt niveau, som man – desværre – meget sjældent oplever herhjemme.

Og selvom resten af dagen også havde sine udfordringer, så gjorde Helle fra Hay House det hele ok.

Så Helle, hvem end nu du er, så skal du have et kæmpe stort tak fordi du gjorde min shoppingoplevelse helt speciel.

Og jep, jeg kom ned og svømme.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 You can leave a response, or trackback.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *